Продавець Група компаній FVM розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
+380 (50) 396-54-29
+380 (67) 547-65-85
+380 (95) 153-01-23
Група Компаній FVM
Кошик

Портативна мішкозашивальна машина GK-9-2. Інструкція по експлуатації

Портативна мішкозашивальна машина GK-9-2. Інструкція по експлуатації

Мішкозашивальна машина GK-9-2 виробляє еластичний однонитковий ланцюговий стібок, зручний для обрізання, придатна для невеликих і середніх обсягів роботи, для експлуатації на товарних станціях і складах; прошиває мішки, повністю заповнені крупою, цукром, мінеральним сировиною і т. п.

Опис пристрою

Дана машина являє собою просту конструкцію, кістяк якої виконаний з алюмінієвого сплаву, всі складові частини виготовлені у відповідності з метричною системою, тому машина легка в обігу, її просто налаштовувати і легко усунути дрібні неполадки.

Максимальна швидкість шиття, ст/хв 800
Максимальна товщина оброблюваних матеріалів, мм 8
Довжина стібка фіксована, мм 8
Голка GK9x230 DNx1
Тип нитки крученная 100% поліестер армірована
Електродвигун 220 В, 50 Гц, 90 Вт, 8000 об/хв
Габарити 268х160х330
Вага 4,5 кг

 

Безпека роботи

Коли машина підключена до джерела живлення, потрібно уважно дотримуватися нижченаведені інструкції, щоб уникнути ризику ураження електричним струмом:

1) Переконайтеся, що сила струму в розетці відповідає потужності мотора, зазначеної в інструкції.

2) В роботі використовуйте трижильний кабель, і час від часу перевіряйте ізоляцію проводів в машині.

3) Якщо ви працюєте в приміщенні з підвищеною вологістю, слід одягати гумову взуття, захисні рукавиці.

4) Вчасно проводьте заміну щіток двигуна.

 

Технічний догляд

Своєчасна перевірка і догляд забезпечать довгу роботу машини без можливих неполадок.

Дотримуйтесь таких правил:

  1. Всі рухомі частини машини повинні змазуватися маслом. Інтервал між мастилами повинен бути не менш ніж 3 рази за зміну. Однак вазелін всередині моторного відсіку може бути замінений лише після ремонту. Коли машина не використовується, щоб уникнути забруднення пилом покрийте її тканиною і помістіть в сухе і добре вентильоване приміщення.
  2. Якщо машина тільки куплена або не використовувалася протягом декількох днів, необхідно залити масло в усі отвори для змащування і дати машині попрацювати на холостому ходу, поки масло не проникне у всі частини машини. Потім можна почати роботу.
  3. Машину необхідно чистити після кожної зміни, особливо човник і грейфер, де під час роботи збирається багато пилу і пуху. Змащуйте машину після кожної розбирання. Щоб уникнути корозії, змащуйте всі непофарбовані і нехромированные частини машини захисним мастилом.
  4. Поворот колеса з насічками 9Т4 повинен проводитися завжди за годинниковою стрілкою (рис. 2).
  5. При роботі з товстими і щільними мішками можна злегка змастити нитка легким маслом для того, щоб нитка не рвалася, і не було пропуску стібків.

Поворот колеса з насічками 9Т4 повинен проводитися завжди за годинниковою стрілкою

ВКАЗІВКИ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Заміна голки (рис. 3)

Повертайте колесо з насічками 9Т4 за годинниковою стрілкою до тих пір, поки голка не прийме своє крайнє верхнє положення. Тепер її можна вийняти після ослаблення игольного гвинта 9S4 – за допомогою гайкового ключа N92-1 (шестигранний ключ). Під час заміни голки слідкуйте за розташуванням, тобто великий бічний паз повинен знаходитися на зовнішній стороні машини, а виїмка повинна бути з внутрішньої сторони. Закручуйте голковий гвинт 9S4 тільки тоді, коли голка повністю увійде в голкотримач.

Повертайте колесо з насічками 9Т4 за годинниковою стрілкою до тих пір, поки голка не прийме своє крайнє верхнє положення.

 

Заправка нитки (рис. 4)

Візьміть нитку з котушки і проведіть її через отвори А і Ст. Після того, як ви обведе нитку через диск натягу нитки (9R9), заведіть її в отвір С. Потім, протягніть нитку в отвір в игловодителе, потім назад, вздовж передньої пластини, потім протягніть нитку у вушко голки. Перед початком шиття залиште 90-100 мм кінця нитки вільно висить.

Візьміть нитку з котушки і проведіть її через отвори А і В.

 

Вибір потрібної нитки

Для даної машини підходить якісна мішкозашивальна нитка поліефірна. Слід намотувати нитки на конусоподібний тримач, зроблений з картону, який закріплюється на котушку за допомогою рифленої гайки.

Не залежно від того, який тип нитки ви використовуєте, необхідно дотримувати наступні правила:

  1. Нитка повинна бути цільною, без вузлів.
  2. Нитка повинна бути м'якою і гладкою, без пуху, не перекручуватися і бути гнучкою. Проте, допускається невелике кручення нитки.

 

Регулювання натягу нитки (рис. 5)

Натяг нитки – це основний чинник, що впливає на частоту стібків. Занадто слабке натяг призведе до ослаблення ланцюжка ниток і розпускання мішка. Занадто сильний натяг призведе до стискання тканини і втрати еластичності. Рекомендується знижувати натяг при роботі з товстими тканинами, і збільшувати при роботі з тонкими. Регулювання натягу здійснюється за допомогою гвинта регулювання натягу 9L2, чим більше цей гвинт ввінчен всередину, тим сильніше натяг, і навпаки, чим сильніше выкручен, тим натяг слабкіше.

Регулювання натягу здійснюється за допомогою гвинта регулювання натягу 9L2

 

Розташування голки і човника (рис. 6)

Відповідне розташування голки і човника має бути наступним:

  1. Коли голка займає крайнє нижнє положення, відстань між віссю і верхньою частиною човника має становити приблизно 3,5 мм (рис. 6-1).
  2. Коли човник захоплює петлю нитки, відстань між його поверхнею і виїмкою на голці повинно бути не більше 0,20 мм Коли відстань між нижньою частиною човника і кінчиком игольного вушка становить 2-3 мм, відстань між верхом човника і нижньою поверхнею голкової пластини буде 2-3 мм (рис. 6-2).
  3. Коли човник з петлею з нитки знаходиться праворуч від голки, а голка опускається й проходить через петлю, то відстань між задньою частиною човника і віссю голки буде становити 1,5 мм (рис. 6-3).

Відповідне розташування голки і човника має бути наступним

 

Настройка розташування голки і човника

  1. Зазвичай відстань між верхньою частиною човника і нижньою частиною голкової пластини становить 2-3 мм. Висота човника може бути відрегульована шляхом ослаблення гвинта (831), який слід загвинтити відразу після установки.
  2. Коли голка опускається й наближається до човнику, відстань між ними можна відрегулювати поворотом гвинта (873) після того, як ви послабили гайку (881) і гвинт (831). Чим сильніше закручений гвинт (873), тим меншою буде відстань, і навпаки. Гайку (881) слід повернути в початкове положення по закінченні установки.

Висота човника може бути відрегульована шляхом ослаблення гвинта (831), який слід загвинтити відразу після налаштування

 

Налаштування висоти транспортера тканини (рис. 8)

Висота транспортера (9R21) над голкової пластиною (9R 2/3) залежить від виду і товщини оброблюваного матеріалу. Для мішка з двома шарами джуту або подібної
товщини нормальна висота становить 1-2 мм. Подача матеріалу може стати нерівномірною, якщо зубці транспортера зносилися. У такому разі його замінюють або лагодять, а його висоту над голкової пластиною регулюють знову.

Метод установки: поверніть рифлену ручку (9Т1), щоб підігнати тримач транспортера під потрібну висоту, затягніть гвинт (831), коли транспортер підніметься на 1-1,2 мм

Висота транспортера (9R21) над голкової пластиною (9R 2/3) залежить від виду і товщини оброблюваного матеріалу.

 

Початок шиття і обрізання ланцюжка ниток (рис. 9)

Перед початком шиття прошийте ланцюжок ниток довжиною в 50 мм. Оскільки машина виконує однонитковий шов, який може розпуститися, то такий ланцюжок ниток треба залишати по закінченні обробки мішка. Після того, як ви закінчили обробку мішка, ланцюжок ниток обрізається за допомогою обрізувача (9R4) так, щоб після обрізки залишався хвостик довжиною в 50 мм.

Ланцюжок ниток обрізається за допомогою обрізувача (9R4)

 

Заміна щіток двигуна

Мотор слід перевіряти кожен місяць на наявність стирання щіток, щоб запобігти поломку машини. Заміну щіток необхідно проводити, коли їх довжина скорочується до 4 мм (3/4 нормальної довжини). Якщо на колекторі є бруд, її необхідно відчистити за допомогою наждачного паперу. Після кожної розборки не забувайте змащувати деталі мотора машинним маслом. Перед видаленням щіток необхідно зняти гумовий протектор і відкрутити гвинт на кришці двигуна.

 

Мастило (дотримуйтесь напрямку стрілок на рис. 5, 7, 8)

Рухомі частини машини необхідно постійно змащувати. Змащувати мотор вазеліном слід кожні 3-6 місяців, а рухомі деталі змащувати маслом 3 рази на день. Мотор можна легко вийняти з машини після видалення кріплення ременя. Бажано, щоб мастило двигуна виконував професіонал.

ПРИНАЛЕЖНОСТІ:

  • Шестигранний гайковий ключ: 1 шт.
  • Двосторонній гайковий ключ: 1 шт.
  • Викрутка середнього розміру: 1 шт.
  • Маслянка: 1 шт.
  • Набір голок (№ 230): 12шт.
  • Інструкція з експлуатації: 1 шт
  • Обрізувач нитки: 1 шт.

Можливі проблеми та їх усунення

Проблема Коли з'являється проблема Причина проблеми Рішення
Поломка голки
  • Голка ламається при обробці товстого матеріалу.
  • Голка ламається при проході через притискну лапку.
  • Крива голка або шпиндельна головка. Обробка занадто щільного (латекс, шкіра) або жорсткого матеріалу.
  • Погано завинчен затискний болт держателя лапки або шестигранна гайка лапки.
  • Припиніть роботу. Замініть голку.
  • Затягніть гвинт або гайку.
Пропуск стібків
  • Мало досвіду у оперує машиною.
  • Човник чіпляє вушко нитка.
  • Висока швидкість обертання, товстий матеріал.
  • Занадто маленька петля.
  • Занадто товстий або щільний матеріал.
  • Помилка в заправці нитки чи не той номер голки.
  • Игловодитель знаходиться занадто високо.
  • Петля нитки не перпендикулярна площині човника; крива голка; нитка перекручена занадто сильно; игловодитель вібрує; занадто велика відстань між голкою і петлітелей.
  • Вічко для нитки в задній частині машини нерівний.
  • Викривлений кінчик голки.\Обробляється матеріал з нерівною поверхнею.
  • Заправте нитка або підберіть потрібну голку.
  • Налаштуйте висоту човника щодо игловодителя.
  • Розташуйте вушко голки паралельно корпусу машини.\Замініть голку.\Замініть нитка.\Замініть игловодитель.\Налаштуйте відстань між голкою і гловодителем.
  • Выпрямьте його або замініть.
  • Заточіть кінець голки.\Знизьте швидкість і підніміть злегка притискну лапку.
Обрив нитки
  • Кінець нитки растрепывается.
  • При обриві нитки, голка ламається або гнеться.
  • Занадто грубе вушко голки або шорстка поверхня притискної лапки.
  • Невідповідна товщина нитки або на ній є вузлики.
  • Замініть голку або обробіть поверхню лапки наждачним папером.
  • Замініть нитка.
Інше
  • При шитті утворюються шорсткості.
  • Проблема при подачі матеріалу.
  • Поверхня притискної лапки має шорсткості.
  • Не налаштована висота транспортера тканини.
  • Відполіруйте поверхню притискної лапки за допомогою наждачного паперу і змастіть маслом.
  • Налаштуйте висоту транспортера.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner