Продавець Група компаній FVM розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
До  -30%  ПРОМО АКЦІЯ!  
+380 (50) 396-54-29
+380 (67) 547-65-85
+380 (95) 153-01-23
Група Компаній FVM
Кошик

Мішкозашивна машинка GK-9 -2. Інструкція з експлуатації

Мішкозашивна машинка GK-9 -2. Інструкція з експлуатації

Портативна мішечкозашивна машина GK-9-2. Інструкція з експлуатації

Інтернет-магазин fvm.com.ua пропонує широкий асортимент мішкозашивальних машинок: акумуляторних та електричних. Мішкозашивальні машинки підходять для зашивання наповнених мішків з різних матеріалів: поліпропілену, папіру, джуту.

На сайті нашої компанії ви можете купити мішкозашивні машинки та нитки .

Мішкозашивна  машина  GK-9 -2  виробляє еластичний  однонитковий  ланцюговий  стібок, зручний для обрізання,  пригодна для  невеликих и  средних  об'ємів  роботи,  для  експлуатації  на товарних  станціях  и  складах; прошив  мішки, повністю  заповнені  крупою,  цукром, мінеральною сировиною тощо.

Опис пристрою

Ця  машина  представляє  собою  простий конструкцію,  костяк  якій  виготовлений  з алюмінієвого  сплаву,  все  складники  частини виготовлені  в  Відповідно  з  метричної системою, тому машина легка в обігу, її просто  настроювати  и  легко  усунути  дрібні неполадки.

Максимальна швидкість шиття, ст/хв 800
Максимальна товщина оброблюваних матеріалів, мм 8
Довжина стібка фіксована, мм 8
Голка GK9x230 DNx1
Тип нити кручена 100% поліестер армована
Електродвигун 220 В, 50 Гц, 90 Вт, 8000 об./хв
Габарити 268х160х330
Вага 4,5 кг

Безпека роботи

Коли машина під'єднана до джерела живлення, потрібно  уважно  дотримуватися  такі, що нижчестежують інструкції,  щоб  уникнути  риска  ураження електричним струмом:

1) Переконайтеся,  що  сила  тока  в  розетке відповідає  мощности мотора,  зазначеної в інструкції.

2) У роботі використовуйте трижильний  кабель, и  час  от  часу  перевіряйте  ізоляції дротів у машині. 

3) Якщо  ви  працюєте  в  приміщенні  з підвищеною вологістю, треба надягати гумове взуття та захисні рукавички.

4) Вчас  виробляєте  заміну  щеток двигуна.

Технічний догляд

Своєчасна перевірка та догляд забезпечать довгу роботу  машини  без  можливих  неполадок. 

Дотримуйтеся таких правил:

  1. Усі  рухомі  частини  машини  мають змащуватися  олією.  Інтервал  між мастилами  має  бути не  менш ніж  3 рази за смену. Однак вазелін усередині моторного отсека  може  бути  заменен  лише  після ремонту. Коли  машина не використовується, у уникнення  забруднення  пилюкою  покрийте  ее тканиною  и  поместите  в  сухе  и  добре вентильоване приміщення.
  2. Якщо  машина  тільки  куплена  або  не використовувалася  в  впродовж  декількох  днів, необхідно  залить  олія  во  все  отвори для  мастила  и  дати  машине  попрацювати  на холостому ходу, поки олива не проникне у все  частини  машини.  Затем  можна    почати роботу.
  3. Машину  необхідно  чистить  після кожної зміни,  особливо  човник  и  грейфер,  де  во час роботи збирається багато пилу та пуху. Змащуйте машину після кожного розбирання. Щоб  уникнути  корозії,  змащуйте  все нефарбовані  и  нехромовані  частини машини  захисною олією.
  4. Поворот  колеса  з  насічками  9Т4  має виробляється  завжди  по  годинний  стрелке (мал. 2)
  5. При  роботи  з  товстими  и  щільними мішками можна злегка змастити нитку легким олією для того, щоб нитка не рвалася, і не було пропуску стібків.

Поворот  колеса  с  насечками  9Т4  должен производиться  всегда  по  часовой  стрелке

УКАЗАННЯ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Заміна голки (мал. 3)

Повертайте колесо з насічками 9Т4 за годинниковою стрелке  до  тех  пор,  поки  голка  не  прийме  своє вкрайе  верхнее  положення.  Тепер  ее  можна вийняти  після  ослаблення  голого  гвинта  9S4  — за допомогою гайкового ключа N92-1 (шестигранний ключ).  Во  час  заміни  голки  стежте  за розташуванням, тобто великий бічний паз має перебувати на зовнішньому боці машини, а виїмка має бути з внутрішнього боку. Закручуйте голковий  гвинт  9S4  тільки  тоді  коли  голка повністю увійде в голкотримач.

Поворачивайте колесо с насечками 9Т4 по часовой стрелке  до  тех  пор,  пока  игла  не  примет  свое крайнее  верхнее  положение.

 

Заправка нитки (мал. 4)

Візьміть  нитка  з  котушки  и  проведіть  ее  через отвори А і В. Після того, як ви обведете нитку через  диск  натягування  нити  (9R9),  заведіть  ее  в отвір С. Потім,  протягніть нитку в  отвір у голководчику,  затем  назад,  вдоль  передней пластини, потім протягніть нитку в голке вушко. Перед  початком  шиття  залиште  90-100  мм  кінця нитки вільно висять.

Возьмите  нить  из  катушки  и  проведите  ее  через отверстия А и В.

 

Вибір потрібної нитки

Для цієї машини підходить якісна поліефірна мішечкозашивна нитка. Нитки треба намотувати на конусоподібний тримач, зроблений із картону, який  закріплюється  на  котушку  при  допомоги рифленої гайки. 

Не  зависимо  от  того,  якою  тип  нити  ви використовуєте,  необхідно  дотримуватися  такі правила:

  1. Нитка має бути суцільною, без вузлів.
  2. Нитка  має  бути  м'якої  и  гладкої,  без пуху,  не  перекручуватися  и  бути  гнучкою. Однак,  допускається  невелике  кручення нити.

 

Регулювання натягування нитки (мал. 5)

Натяг нитки — це основний чинник, що впливає на  частоту  стібків.  Занадто  слабке  натягування приведе  до  ослабленню  ланцюжки  ниток  и розпускання мішка. Занадто сильне натягування призведе до стиснення тканини та втрати еластичності. Рекомендується  знижувати  натягування  при  роботи  з товстими  тканинами,  и  збільшувати  при  роботи  з тонкими.  Регулювання  натягування  здійснюється при  допомоги  гвинта  регулювання  натягування  9L2, Що більше цей гвинт угвинчений всередину, то сильніший натяг і навпаки, чим сильніший, тим натягування слабкіше.

Регулировка  натяжения  осуществляется при  помощи  винта  регулировки  натяжения  9L2

 

Розташування голки та човника (мал. 6)

Відповідне  розташування  голки  и  челнока має бути таким:

  1. Коли  голка  займає  вкрайе  нижнє положення,  відстань  между  ее  віссю  и верхней  частиною  челнока  має  складати приблизно 3,5 мм (мал. 6-1).
  2. Коли  човник  захоплює  петлю  нитки, відстань  между  його  поверхнею  и виїмкою на голці має бути не більш ніж 0,20 мм. Коли відстань між нижньою частиною челнока  и  кінчиком  голого  вушка становить  2-3  мм,  то  відстань  между верхом  челнока  и  нижньої  поверхнею голкової пластини буде 2-3 мм (мал. 6-2).
  3. Коли  човник  з  петлей  з  нити  є праворуч  от  голки,  а  голка  опускається  и проходить через петлю, то відстань між задньої  частиною  челнока  и  віссю  голки  буде складати 1,5 мм (мал. 6-3).

Соответствующее  расположение  иглы  и  челнока должно быть следующим

 

Настроювання розташування голки та човника 

  1. Зазвичай  відстань  между  верхней  частиною челнока  и  нижньої  частиною  голкової пластини становить 2-3 мм. Висота човника може  бути  відрегульована  путем ослаблення  гвинта  (831),  який  слідує загвинти відразу після налаштування. 
  2. Коли  голка  опускається  и  наближається  до челноку,  відстань  между  ними  можна відрегулювати поворотом гвинта (873) після того,  як  ви  послабили  гайку  (881)  и  гвинт (831). Чим сильніший закручений гвинт (873), тим менша відстань, і навпаки. Гайку (881)  слідує  повернути  в  Початкове положення після закінчення налаштування.

Высота челнока может  быть  отрегулирована  путем ослабления  винта  (831),  который  следует завинтить сразу после настройки

 

Настроювання висоти транспортера тканини (мал. 8)

Висота  транспортера (9R21) над  голкової пластиною  (9R  2/3)  залежить  от  різновиду  и  товщини обробленого матеріалу. Для  мешка  з  двома  шарами  джуту  або  подібною 
товщини нормальна висота становить 1-2 мм. Подача  матеріалу  може  стати  нерівномірної, якщо  зубці  транспортера  зносилися.  В  такому випадку його  замінюють або  ремонтують, а  його висоту  над голковою пластиною регулюють знову.

Метод  налаштування:  поверните  рифлену  ручку (9Т1),  щоб  підігнати  тримач  транспортера під  потрібну  висоту,  затяните  гвинт  (831),  коли транспортер підніметься на 1-1,2 мм.

Высота  транспортера (9R21) над  игольной пластиной  (9R  2/3)  зависит  от  вида  и  толщины обрабатываемого материала.

 

Початок шиття й обрізання ланцюжка ниток (рис. 9)

Перед  початком  шиття  прошийте  ланцюжок  ниток завдовжки  в  50  мм.  Оскільки  машина  виконує однонитковий шов, який може розпуститися, то  таку  ланцюжок  ниток  потрібно  залишати  по Після закінчення оброблення мішка. Після  того,  як  ви  закінчили  оброблення  мешка, ланцюжок  ниток  обрізається  при  допомоги  обрезчика (9R4) так, щоб після обрізання залишався хвостик завдовжки 50 мм. 

Цепочка  ниток  обрезается  при  помощи  обрезчика (9R4)

 

Заміна щіток двигуна

Мотор  слідує  перевіряти  кожен  місяць  на наявність  стирания  щіток,  щоб  запобігти поломку  машини.  Заміну  щеток  необхідно виробляти, коли їхня довжина скорочується до 4 мм (3/4  нормальною  довжини).  Якщо  на  колекторі є  бруд,  ее  необхідно  відчистити  при допомоги  наждачною  паперу.  Після  кожній розбирання  не  забувайте  змащувати  деталі  мотора машинною оливою. Перед  видаленням  щеток  необхідно  зняти гумовий протектор і відкрутити гвинт на кришці двигуна.

 

Мастило (доглядайтеся напрямку стрілок на рис. 5, 7, 8)

Рухомі  частини  машини  необхідно постійно змащувати. Змащувати мотор вазеліном треба що 3-6 місяців, а рухомі деталі змащувати  олією  3  раза  в  день.  Мотор  можна легко  вийняти  з  машини  після  видалення кріплення  ремені.  Бажано,  щоб  смазку мотора працював професіонал. 

ЗАСТОСУНКИ:

  • Шестигранний гайковий ключ: 1 шт.
  • Двосторонній гайковий ключ: 1 шт.
  • Викрутка середнього розміру: 1 шт.
  • Маслянка: 1 шт.
  • Набір голок (No 230): 12шт.
  • Інструкція з експлуатації: 1 шт.
  • Обрізувач нитки: 1 шт.

Можливі проблеми та їхнє усунення

Проблема Коли з'являється проблема Причина проблеми Рішення
Напівчування голки
  • Голка ламається під час оброблення товстого матеріалу.
  • Голка ламається під час проходження через притискну лапку.
  • Крива голка або шпиндельна головка. Обработка занадто щільного (латекс, шкіра) або жорсткого матеріалу.
  • Погано загвинчений затискний болт тримача лапки або шестигранна гайка лапки.
  • Прекратите роботу. Замініть голку.
  • Затяните болт или гайку.
Пропуск стібків
  • Мало опыта у операційного машиною.
  • Челнок чіпляє голкову нитку.
  • Висока швидкість обертання, товстий матеріал.
  • Занадто маленька петля.
  • Занадто товстий або щільний матеріал.
  • Помилка в заправлянню нитки або не той номер голки.
  • Голководець розміщений занадто високо.
  • Петля нитки не перпендикулярна площині човник; крива голка; нитка перекручена занадто сильно; голководець вібрує; занадто велике відстань між голкою і петлителем.
  • Вічко для нитки у задній частині машини нерівний.
  • Іскривлений кінчик голки./Оробляється матеріал з нерівний поверхнею.
  • Заправте нитка або підберіть потрібну голку.
  • Налаштуйте висоту челнока відносно голководця.
  • Розмістіть голкове вушко паралельно корпусу машини./Замініть иглу.\Замените нитка./Замініть голководець./Налаштуйте відстань між голкою й гловодцем.
  • Випрямляйте його або замените.
  • Заточите кінець голки./Знизьте швидкість і підніміть злегка притискну лапку.
Обрив нити
  • Кінець нитки розтріпається.
  • Під час обривання нити игла ламається або гнеться.
  • Занадто грубе голкове вушко або шорстка поверхню притискної лапки.
  • Невідповідна товщина нитки або на ній є вузлики.
  • Замените голку або обробіть поверхню лапки наждачною папером.
  • Замените нитка.
Інше
  • Під час шиття утворюються шорсткості.
  • Проблема під час подавання матеріалу.
  • Поверхня притискної лапки має шорсткості.
  • Не налаштована висота транспортера ткани. 
  • Відполіруйте поверхню притискний лапки при допомоги наждачною паперу та змащуйте олією.
  • Налаштуйте висоту транспортера.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner